Cowgirl - Reisverslag uit Bingara, Australië van Winnie Wal - WaarBenJij.nu Cowgirl - Reisverslag uit Bingara, Australië van Winnie Wal - WaarBenJij.nu

Cowgirl

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Winnie

19 April 2009 | Australië, Bingara

Hallo allemaal
Even een kort berichtje. Allereerst sorry voor iedereen die me gemaild/smst heeft en waar ik niet op gereageerd heb: ik zit in de middle of nowhere en heb geen bereik of internet gehad op de boerderij.Op dit moment zit ik in het dorpje in de buurt en ben bij een local aan het internetten, dus ik hou het kort. Foto's komen ook later.
Ik heb net 2 geweldige weken gehad op de boerderij. Ik heb elke dag paardgereden behalve in het weekend, en ik heb met een kalf geworsteld, paarden bij elkaar gedreven, koeien gehaald, castraties gezien en nog veel meer. Het is heerlijk! De cursus is nu afgelopen en ik ben nu op zoek naar een baan hier, hopelijk vind ik er snel heen.
Verder is mijn opdracht voor mijn studie goedgekeurd en ben ik nu echt afgestudeerd, joepie!!
Als ik weer terug ben ik de bewoonde wereld, komt er een uitgebreid verhaal met foto's! Maar ondertussen kunnen jullie even kijken naar McLeod's Daughters, het is eigenlijk precies zo! (behalve de lekkere mannen helaas... Nog geen Alex of Dave gezien!) De pub hier is ook net zo, mensen met cowboyhoeden op en ruikend naar paard...
Liefs,
Winnie

  • 19 April 2009 - 04:31

    Sarah:

    Yeah, McLeods in het echt, lijkt me fantastisch. Goed om toch nog even wat van je te horen, ookal zit je ver van internet. Supergefeliciteerd met de goedkeuring van je opdracht, altijd goed nieuws!! Succes met het vinden van een baan, maar volgens mij zou iedereen zich in zijn handen moeten knijpen met jou, dus no worries!Veel liefz

  • 19 April 2009 - 06:14

    Bartje:

    Je hebt castraties gezien en je vindt het heerlijk? Gaat het wel goed met je? ;-) Verder klinkt het heel leuk, ben heel benieuwd naar de foto's! Succes ermee!

    Liefs,
    Bartje

  • 19 April 2009 - 10:53

    Greta:

    Lieve win,

    Goed om te horen dat je het zo leuk hebt. Hynders wachten met DE hoed...X

  • 19 April 2009 - 11:48

    Nienke:

    Hey Winnie,

    Leuk om weer wat van je te horen! Ben heel benieuwd naar de uitgebreide verhalen met foto's :-)

    Liefs,
    Nienke

  • 19 April 2009 - 12:38

    Stien:

    Hiiiihaaa!!!

    Klinkt heerlijk! Lekker ravotten op de boerderie :)

    Genietse...

    Liefs

  • 19 April 2009 - 19:21

    Henk En Betsy:

    hallo win

    Goed om weer wat van je te horen.
    Gefeliciteerd dat je nu echt klaar bent met je studie.Hopelijk nu ook snel een baantje.Nog veel plezier.

  • 19 April 2009 - 20:40

    Gonny:

    Gefeliciteerd met de goedkeuring van je opdracht, wat fantastisch.
    Ik ben zeer benieuwd naar de foto`s
    Groetjes

  • 20 April 2009 - 09:33

    Bas:

    He topper,

    Nog even alleen. Geniet ervan want ik kom eraan! Zondag gaat ons huisje leeg. Help je trouwens mee met verhuizen;-)
    Kus

  • 20 April 2009 - 11:02

    MOP:

    Van harte gefeliciteerd met je afstuderen.

  • 20 April 2009 - 17:32

    Tsiona:

    Klinkt echt cool allemaal... En eh, wat dat sorry mbt mailen, dan mag ik ook sorry zeggen, want heb jouw mail ook nog steeds niet beantwoord...
    Geniet lekker van de paarden en andere dieren en we wachten met smacht op foto's!
    En gefeliciteerd met afstuderen, drs. van der Wal!


  • 20 April 2009 - 18:32

    Aryette:

    Super gefeliciteerd met je afstuderen. En je begrijpt natuurlijk wel dat vooral ik nu best een beetje jaloers op je ben...cowgirl in the middle of nowhere. GEWELDIG!! Heerlijk..wat beleef jij toch super leuke dingen. Veel plezier straks als Bas er bij komt en ik ben zeker heel nieuwsgierig naar de fotos. Groetjes uit holwerd, ook van harry gideon en galith.

  • 21 April 2009 - 08:19

    Ramon:

    Hey Winnie! Volgens mij heb je echt de tijd van je leven daar :). Helemaal lekker dat je ook nog bent afgestudeert. Geniet er van en tot in Nederland!

  • 24 April 2009 - 12:15

    Anne:

    Ik hoorde net van Bas dat je werk hebt en.. een feest vanavond. Het lijkt dus allemaal in orde!!
    Verder natuurlijk zeer gefeliciteerd!!! Liefs

  • 24 April 2009 - 12:17

    Anne:

    Ik hoorde net van Bas dat je werk hebt en.. een feest vanavond. Het lijkt dus allemaal in orde!!
    Verder natuurlijk zeer gefeliciteerd!!! Liefs

  • 12 Mei 2009 - 07:30

    Hennerieke:

    vertel vertel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bingara

Winnie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 74572

Voorgaande reizen:

15 Februari 2009 - 10 Augustus 2009

6 maanden op reis

03 April 2007 - 04 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: