aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Winnie Wal - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Winnie Wal - WaarBenJij.nu

aangekomen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Winnie

18 Februari 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal
Ik ben weer veilig geland en ondertussen al een dag in Bangkok. De vlucht is prima verlopen, had mn eigen schermpje dus drie films gezien. Toen werden we (Lars en ik) opgehaald door de oom en tante van Lars. Zijn neef is met een Thaise getrouwd en woont hier en zij zijn op bezoek. Ze hebben ons naar een hotel gebracht, daar hebben we gedouchet en toen zijn we uit eten geweest met hun en de neef en nicht en hun baby. Heerlijk gegeten!! Het is ook erg warm, ongeveer 35 graden.
Vandaag zijn we naar Grand Palace geweest, en naar Chinatown. het Grand Palace was erg indrukwekkend, wel ontzettend veel goud. We zijn met de tuktuk gegaan. De eerste zat meteen al zonder benzine dus zijn we zelfs nog gesleept door een andere tuktuk..
morgen gaan we naar Koh Samet, een eiland met mooie stranden. Lekker aan het strand liggen!! Vanuit daar gaan we naar de grens met Cambodja en met een boot naar Sihanoukville, een strand in Cambodja.
Hier gaat dus alles weer goed! Bangkok is ontzettend druk, en zoals je al zei Stieneke, elke 5 minuten weer een andere geur. Heel boeiend en leuk, maar heb ook wel zin om morgen weg te gaan.
Liefs

• 18 Februari 2009 - 10:51

Anne:

WOW, dat ziet er lekker uit!! Stad is natuurlijk erg druk, 35 graden,lekker naar het strand, maak ons maar lekker!!
    Goede reis morgen. Groet Lars. Liefs van Anne

• 18 Februari 2009 - 11:20

Henk En Betsy:

Lieve winnie,

Gelukkig ben je goed aangekomen en kunnen wij weer gaan genieten van je verhalen en je mooie foto's . Veel plezier.

• 18 Februari 2009 - 11:24

Dit:

Fijn dat je goed bent aangekomen!

Heel veel plezier aan het strand met 35 graden, bah... jaloersmakend :)

Kus

• 18 Februari 2009 - 12:23

Sarah:

Hoi Winnie, goed om te horen dat je er al weer helemaal in zit. En.. een baby op je website? Dat is ook een first, toch? Geniet van het strand en de temperatuur, hier ben ik al blij als ik mijn ruiten niet hoef te krabben!! :)

• 18 Februari 2009 - 12:53

Appie En Dineke:

Hallo Winnie, fijn dat je veilig bent aangekomen, veel succes verder en we zullen je blijven volgen.

• 18 Februari 2009 - 13:34

Bas:

35 graden!! Nou niet te bruin worden he!! Luv u!!

• 18 Februari 2009 - 17:13

Greet:

Hi! Goed om te horen dat je weer veilig uit de lucht bent. Geniet ervan!!35 graden.....Hier lag er vanochtend weer ijs...
    X

• 18 Februari 2009 - 19:33

Betty:

Met verwarming aan wordt het nog geen 35 gr.hier,poeh poeh. Fijn zo weer bijna ouderwets jou te volgen. Mooie stranddag en dan een goede reis maar weer. Dikke tùùt

• 18 Februari 2009 - 20:19

Tsiona En Alex:

Hey Winnie,

We zijn blij dat je veilig bent aangekomen.
    En meteen weer lekker op pad. Wat had je daar nou voor eten? Konden het niet helemaal zien.
    Morgen dus lekker naar het strand, en hier is het nog steeds koud, alhoewel wel lekker zonnig geweest vandaag.
    Geniet ervan en we zullen je blijven volgen!
    Liefs ons

• 19 Februari 2009 - 09:16

Nienke:

Ben jaloers! Maar geniet ervan :-)

Liefs Nienke

• 22 Februari 2009 - 11:47

Aryette:

Hoi Winnie
    Jij in de zon wij net uit de sneeuw. Lag 1.20 m sneeuw in Harrachov. Super wezen skieen. Klinkt allemaal erg leuk wat je tot nu toe hebt gedaan. Wij gaan je zeker volgen via deze site. Have fun..

• 22 Februari 2009 - 15:28

Mariel:

Lieve winnie, je bent veilig aangekomen. 35 graden.. dat klinkt heftig in zo'n grote stad. Is er veel smog of valt het mee? En uiteindelijk nog genoten van Australia in het vliegtuig? Ik ben net weer thuis na een weekendje bij Mirjam te zijn geweest. We hebben een trouwjurk gekocht. Super mooi, ze is echt een prinsesje en mijn oma opgezocht. Haar been is er idd vanaf onder de knie eraf, maar het gaat wel goed met haar. Ze noemde zichzelf een 'dandy' toen ze de foto's zag die we van haar hadden gemaakt. Nu lekker thuis aan het bijkomen van het afrikaanse voedsel (we gingen uit eten) dat toch zijn tol eist van mijn stofwisseling... Big hug!

• 23 Februari 2009 - 09:38

Taeke:

Hallo Win!
    Je moeder belde net naar hier, en vertelde hoe ze jou in Frankfurt hebben afgeleverd.
    Tjé men, da´s op zich al verwennen toch..!
    Leuk, jou weer "mee te maken".
    Ik ben helemaal niet zo´n reismens, maar zoals je verteld van warmte en stranden, dan trekt dat toch behoorlijk.
    Kan je een beetje triester schrijven Win?
    Buurman´s leed troost, je zou ons wat meer kunnen troosten, zo is het hier geen leven.....!
    Heel veel plezier, lief mens, wj treffen elkaar wel ´s weer in het goudkantoortje, hoop ik!
    Hele fijne reis ook van Ulrike gewenst Win!
    Taeke