Weer op reis! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Winnie Wal - WaarBenJij.nu Weer op reis! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Winnie Wal - WaarBenJij.nu

Weer op reis!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Winnie

15 Februari 2009 | Nederland, Groningen

Hallo allemaal
Morgen begint mijn nieuwe avontuur. Om 19.45 vlieg ik vanaf Frankfurt via Londen naar Bangkok. Daar heb ik 6 weken om rond te reizen voor ik naar Sydney vlieg. Ik ga eindelijk weer terug naar Australie!! Vanaf daar ga ik naar Nieuw Zeeland, waar Bas ook komt, en dan weer terug naar Australie, waar Egbert en Nienke ook nog komen. Eind juli vliegen we via Singapore weer naar huis.
Ik ga deze site weer bijhouden dus zo kunnen jullie me en straks ons volgen!
Vandaag moet er nog wel veel gebeuren, dus ik ga nu mijn tas inpakken en alvast wat spullen uit ons huis inpakken, want ik kom niet meer terug naar dit huis...
Binnenkort volgt er een bericht vanuit Bangkok!
Liefs,
Winnie

• 15 Februari 2009 - 09:35

Bas:

OOhhhjee daar gaat ze weer!!!

• 15 Februari 2009 - 10:28

Tsiona:

Ik dacht even kijken of de site nog online is en zie nu dus inderdaad dat we je mooi kunnen volgen! Heel veel plezier en tot in augustus..

XXX

• 15 Februari 2009 - 10:59

Anne:

Ja Bas, daar gaat ze ..... en ze laat ons weer meereizen!

Lieve Win, hopelijk wordt het een interessante, hartverwarmende en mooie reis.

• 15 Februari 2009 - 13:40

Wendelien:

hi win
    Er staat je weer een geweldige reis te wachten. Ik ben benieuwd naar al je verhalen. Fijne reis!liefs wendelien en patijn

• 15 Februari 2009 - 15:57

Jos:

Veel plezier, en ik kom een keer langs in Den Haag!

• 15 Februari 2009 - 20:26

Betty:

zo tas gepakt ,alles erin .makkie
    goede reis en ik volg je weer. tùùùt mama

• 15 Februari 2009 - 21:08

Gonny:

Hallo Winnie
    Iedere avond denk ik ,eerst Winnie veel plezier wensen en dan is het alweer te laat, vergeten Maar, hierbij dan alsnog heel veel geluk gewenst.Leuk om je reis weer te kunnen volgen Groetjes

• 16 Februari 2009 - 09:54

Mariel:

hele goede reis lieve win! ik zie er naar uit met je mee te genieten van je belevenissen en de werelden die je gaat bezoeken!

• 17 Februari 2009 - 13:24

Bas:

Joepie Win is aangekomen in Bangkok!!!